آتش‌سوزی هولناک سفره‌خانه ای در کاشان + وضعیت مصدومان

به گزارش رکنا، روح‌الله فدایی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اظهار کرد: ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی کاشان با کسب خبر از بروز این آتش‌سوزی در ساعت ۲۱:۲۸دقیقه دیشب دوشنبه، بلافاصله چهار تیم از ایستگاه‌های شماره ۴ ،۵ را روانه محل آتش‌سوزی واقع در نزدیکی باغ فین کرد.

وی افزود:  وجود کپسول‌های گاز مایع و سازه چوبی سفره‌خانه، باعث گسترش آتش‌سوزی شد و همه محل را طعمه آتش کرد و شدت و گسترش آتش، مانع از تشخیص اولیه علت حادثه بود و ایمنی صحنه توسط پرسنل سازمان آتش‌نشانی برقرار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تأکید کرد: بی‌توجهی نسبت به ایمنی محل کار، سالانه خسارت جسمی و مادی زیادی را به صاحبان کارگاه‌ها و اصناف وارد می‌کند و ایمنی آشپزخانه از جمله مهم‌ترین مسائلی است که باید در اولویت قرار بگیرد تا سلامت کارکنان و مشتریان حفظ شود.

فدایی گفت: آتش‌سوزی در آشپزخانه از جمله خطرات همیشگی است که احتمال وقوع آن همیشه وجود دارد و می‌تواند به علل مختلف شروع شود. بهترین روش برای پیشگیری از آتش‌سوزی، استفاده از یک سیستم آتش‌نشانی مطمئن است.

حال مصدومان حادثه رضایت‌بخش است

همچنین رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کارشناسان این مرکز پس از کسب خبر حادثه، بلافاصله همراه با سه دستگاه آمبولانس به محل اتفاق اعزام شده و اقدام‌های درمانی را به مصدومان ارائه کردند.

فرزندی پور افزود: یکی از مصدومان که از ناحیه صورت و دیگری از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود پس از اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال پیدا کردند.

وی افزود: سومین فرد حادثه دیده در این آتش‌سوزی نیز به صورت سرپایی در محل درمان شده و نیازی به بستری در بیمارستان را نداشت و اکنون حال مصدومان حادثه رضایت‌بخش گزارش شده است.

کدخبر: 956154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟