سرنشینان پراید در خودرو حبس شده بودند + علت حادثه و عکس

به گزارش رکنا، محمد حسن نیکومنش ئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: شامگاه امشب خبری مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کامیون در جاده روستایی اقر به مرکز فوریت‌های آتش‌نشانی ۱۲۵ اعلام و بلافاصله تیم تخصصی نجات به همراه خودرو مجهز به تجهیزات امداد و نجات و یک تیم اطفاء حریق برای پیشگیری از حریق احتمالی از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: مأموران آتش‌نشانی پس از حضور در محل حادثه و ارزیابی صحنه، ایمن‌سازی و تثبیت خودرو به دلیل اینکه راننده و سرنشین جلوی خودروی سواری در داخل خودرو حبس شده بودند را انجام و با استفاده از ست هیدرولیک و برش خودرو مصدومان را خارج کردند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان خاطرنشان کرد: پس از رهاسازی راننده و سرنشین مجروح و با استفاده از خودرو اورژانس ۱۱۵ مصدومین برای مداوا به مرکز درمانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه راننده مرد حدوداً ۴۰ ساله و سرنشین خانمی حدوداً ۶۰ ساله بودند.

نیکومنش افزود: عملیات ایمن‌سازی و رهاسازی مصدومان این حادثه که در جاده روستایی اقر به فریمان و حدود ۹ کیلومتری فریمان به وقوع پیوسته بود یک ساعت و ۱۵ دقیقه زمان برد.

وی افزود: علت اصلی حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 شهرستان فریمان دارای چهار شهر فریمان، فرهادگرد، قلندرآباد و سفیدسنگ و ۱۵۶ پارچه آبادی است که ۹۶ روستای آن دارای دهیاری بوده و ۴۵ درصد جمعیت این شهرستان ساکن نقاط روستایی هستند.  

کدخبر: 955780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟