وجدان کاری اپراتور پمب بنزین بادرود / 10 هزار دلار را به صاحبش برگرداند!

به گزارش رکنا، خبری با عنوان اینکه اپراتور پمپ بنزین سرای گردشگری وادی،10 هزار دلار پیداشده در جایگاه سوخت را به صاحبش بازگرداند، منتشر شد.

مصطفی اسماعیلیان اپراتور پمپ‌ بنزین مجتمع وادی بادرود گفت: ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه در حال تحویل نوبت به اپراتور بعدی بودم که بسته پولی در پمپ‌بنزین توجه من را جلب کرد.

او بابیان اینکه در نگاه اول فکر کردم پول‌های تقلبی باشد، افزود: بعد از برداشتن دسته پول‌ها متوجه شدم پول‌ها دلار واقعی است، آن را به دفتر مجتمع بردم و موضوع را به مسئول مجتمع اطلاع دادم.

اسماعیلیان ادامه داد: مسئول مجتمع اول موضوع را باور نکرد، ولی وقتی دسته10 هزار دلاری را در دستم دید دوربین ها را چک کرد تا به صاحبش برگردانیم.

وی گفت: با چک کردن دوربین‌ها متوجه شدیم این پول ازیک  مسافری که با تاکسی به پمب بنزین ما آمده بود  افتاده و این گردشگر متوجه افتادن پول هایش نشده بود،

ساعت نزدیک به  6 عصر بود که راننده همان تاکسی با مجتمع تماس گرفت و به مسئول مجتمع خبر گم‌شدن پول مسافرش را اعلام کرد که رئیس مجتمع در همان لحظه به او گفت نگران نباشید دلارهای مسافران نزد ماست بیایاد و آن را تحویل بگیرید

اسماعیلیان در ادامه گفت: ساعت ۷ شب توریست گرجستانی به همراه  راننده تاکسی به مجتمع آمدند  پول را تحویل گرفت.

کدخبر: 955214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟