پایان 5 سال زندگی پنهانی آدم ربای فراری در کرمان / همه از این شرور وحشت داشتند

به گزارش رکنا ، رئیس دادگستری شهرستان زرند  کرمان  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح کنترل و جمع آوری اراذل و اوباش شناسنامه دار متهم به آدم ربایی با محکومیت قطعی حبس تعزیری پس از 5 سال در این شهرستان  به دام افتاد.

ابوالفضل فرحبخش ادامه داد: به دنبال  نیابت قضایی از دادگاه کیفری شهرستان کرمان، مبنی بر احتمال حضور  یکی از متهمان  آدم ربایی و شرارت در زرند، با صدور حکم جلب، برای دستگیری  وی اقدام شد.

این مقام قضایی گفت: در پرونده این تبهکار اتهام هایی از جمله سرقت مسلحانه ، حمل، خرید و فروش سلاح غیرمجاز، توهین، تهدید و ضرب و جرح نیز دیده می شود که با سوابق موجود پس از صدور رای قطعی در سال ۱۳۹۷ به علت جرم آدم ربایی و محکومیت به حبس تعزیری فرارکرده بود که با تلاش و فعالیت اطلاعاتی عوامل انتظامی و ماموران واحد اجرائیات دادگستری زرند شناسایی و طی عملیات ضربتی و اقدامات غافلگیرانه پس از پنج سال در زرند دستگیر و برای تحمل دوران محکومیت تحویل زندان شد.

رئیس حوزه قضایی زرند ضمن تشکر از عوامل فراجا در تامین نظم و امنیت شهرستان و دستگیری اراذل و اوباش تاکیدکرد: با اشراف اطلاعاتی موجود، زرند برای عاملان شرارت امن نیست اما در این خصوص و اصلاح جامعه شهروندان نیز مسئولیت اجتماعی دارند و باید نقش خود را در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی به طریق مختلف ایفا کنند.

کدخبر: 954978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟