آزار پسران نوجوان توسط شیطان تهرانی / هشدار مراقب این شگردها باشید

به گزارش رکنا ، مدتی قبل والدین پسر 16 ساله‌ای با مراجعه به پلیس از حادثه شومی که برای فرزندشان رخ داده بود، شکایت کرده و گفتند: وقتی پسرمان به خانه آمد متوجه حالت روحی و وضعیت جسمانی نامناسب او شدیم. وقتی با اصرار پیگیر ماجرا شدیم او گفت که پسر 27 ساله‌ای وی را آزار داده است. ما هم بلافاصله برای شکایت آمدیم.

بدین ترتیب پسر نوجوان تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: با وحید دراینستاگرام آشنا شدم. مدعی بود وضع مالی خوبی دارد بعد هم یک شب با خودروی دوستش به‌دنبال من آمدند و برای گردش بیرون رفتیم اما ساعتی بعد دوستش مدعی شد مادرش تماس گرفته و گفته به خانه برگردد بعد هم مقابل یک برج در شمال تهران توقف کرد و وحید گفت ساعتی به خانه آنها برویم اما وقتی سوار آسانسور شدیم حس بدی پیدا کردم، می‌خواستم به خانه برگردم که وحید و دوستش سهیل مانع شدند و مرا به زور به خانه بردند اما وقتی وارد خانه شدیم، خانواده سهیل نبودند و او با تهدید مرا به داخل اتاقی انداخت و وحید نیز به من تعرض کرد. بعد هم مرا تهدید کرد که اگر از این ماجرا به کسی حرفی بزنم، تصاویر خصوصی را که از من گرفته است در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

به دنبال شکایت پسر نوجوان، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. در نخستین گام، پسر 16 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان سازمان تعرض را تأیید کردند.

در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان به سراغ وحید و سهیل رفته و دو پسر جوان را بازداشت کردند. سهیل مدعی بود که تا به حال پسر نوجوان را ندیده است، اما وحید سناریوی متفاوتی مطرح کرد و گفت: چون من پولدار هستم این پسر می‌خواهد با این ترفند از من اخاذی کند. اما در بازبینی صفحه اینستاگرام وحید مشخص شد که دنبال‌کننده‌های او، اغلب پسران زیر 18 سال هستند که وی با ارسال پیام‌های مشکوکی با آنها در تماس بوده است. بنابراین احتمال اینکه وحید، پسران نوجوان دیگری را نیز قربانی خود کرده باشد اما آنها از ترس حاضر به شکایت نشده‌اند مطرح و بدین ترتیب تحقیقات در این پرونده از سوی پلیس آغاز شد.

کدخبر: 954962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟