بازداشت فروشندگان مواد مخدر در مراکز آموزشی

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام رصدهای شبانه‌روزی و همکاری با ماموران بخش فتا متوجه شدند سه نفر از سود جویان با تشکیل باند مجرمانه در حوالی غرب پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی کرده و این مواد را در اطراف دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیز به فروش می‌رسانند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت، گفت: در ادامه با تحقیقات انجام شده، ماموران موفق شدند دو مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات غرب و شمال پایتخت مورد شناسایی قرار دهند. سپس موضوع به مراجع قضایی اعلام شد و مجوزهای لازم برای دستگیری آنان اخذ شد.

باباپور ادامه داد:‌ با اخذ مجوز از مقام قضایی تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ  پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۲۷ کیلوگرم انواع مواد روانگردان در بسته‌بندی‌های مختلف را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از این دو نفر گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم راونه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در حال انجام است.

 

کدخبر: 954905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟