مرگ گوشی قاپ تهرانی با شلیک پلیس

به گزارش رکنا، ساعت ۲۲ دوازدهم آذر ماه، ماموران گشت پلیس در یکی از خیابان های پایتخت به سرنشیان یک موتور سیلکت مشکوک شدند. آنچه باعث ظن پلیس به این افراد شد، مخدوش بودن پلاک موتورشان بود و احتمال می‌رفت که آنها قصد انجام سرقت دارند. در این شرایط ماموران به آنها دستور ایست دادند اما موتورسواران به جای توقف، ‌تصمیم به فرار گرفتند.

عملیات تعقیب متهمان آغاز شد و ماموران برای متوقف کردن سرنشینان موتور، اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما آنها حاضر به توقف نبودند و همچنان به فرار خود ادامه دادند. در این شرایط ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستیک موتور تیراندازی کردند که یکی از گلوله ها به یکی از سرنشینان موتور برخورد کرد.

همین موجب توقف موتور شد و ماموران توانستند هر دو سرنشین آن را زمینگیر کنند و جوانی که هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود را برای درمان به بیمارستان انتقال دهند. اما تلاش برای نجات وی بی فایده بود و مرد زخمی به کام مرگ رفت. از سوی دیگر سرنشین دوم موتور دستگیر شد و در بازرسی از وسایل وی، ‌تعداد زیادی گوشی سرقتی به دست آمد.

بررسی ها نشان داد که آنها از سارقان حرفه ای در زمینه موبایل قاپی و کیف قاپی هستند. سارق جان باخته نیز پیش از این به جرم سرقت و کیفقاپی دستگیر شده و به زندان رفته بود. وی یک سال قبل آزاد شده و سرقت هایش را از سر گرفته بود.

همدستش  گفت: من و دوستم به صورت سریالی سرقت می کردیم. حتی دو ساعت قبل از اینکه پلیس به ما مشکوک شود، چند گوشی سرقت کردیم و به دنبال سوژه جدید بودیم. هردویمان مست بودیم و می خواستیم هرطور شده از دست پلیس فرار کنیم اما تلاشمان بی فایده بود و این عملیات با گرفتار شدن من و مرگ همدستم پایان یافت.

این متهم بازداشت شده و تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

 

کدخبر: 954612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟