قتل در خانه مجردی / مرد جوان چرا کشته شد ؟

به گزارش رکنا ؛ یکشنبه 19 آذرماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امورجنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران تیم تشخیص هویت، تیمی از کاراگاهان اداره دهم و متخصصان پزشکی قانونی به همراه قاضی جنایی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد یک مرد جوان مقتول را با خودروی کوییک خود به مرکز درمانی رسانده اما پس از متوجه شدن مرگ وی سریعا پا به فرار گذاشته‌ است.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، مرد جوان هنگام فرار با خودروی کوییک در خیابان تصادف کرده و همین حادثه باعث شده تا خود را به کلانتری محل معرفی کند که خیلی زود وی هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: مقتول برادر همسرم بود و در خانه مجردی با پسر جوانی به نام حامد زندگی می‌کرد که آنها با یکدیگر اختلاف شدید مالی داشتند؛ روز حادثه حامد و برادرزنم با یکدیگر درگیر شدند که این نزاع منجر به جنایت شد.

وی ادامه داد: خیلی زود مقتول را سوار خودروی کوییک خود کردم و بیمارستان رساندم اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و وی فوت کرد که همین موضوع باعث شد تا ترس وجودم را فرار بگیرد و پا به فرار بگذارم اما از استرس در مسیر با خودروی دیگری تصادف کردم و به فرار خود ادامه دادم ولی ناگهان تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، اقدامات فنی و اطلاعاتی را کلید زدند و پی بردند که حامد قصد دارد تا به صورت غیرقانونی ایران را به مقصد کشور افغانستان برای همیشه ترک کند که همین کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در گام بعدی مخفیگاه دقیق متهم را در خارج از تهران شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با بازپرس پرونده وی را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند و برای بازجویی‌های ابتدایی به مقر انتظامی منتقل کردند.

با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کدخبر: 954578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟