کشف 20 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در بازار تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در توضیح این خبر بیان داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی پوشاک کالای قاچاق در محدوده بازار بزرگ تهران شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد محل مذکور یک مجتمع تجاری است که مالک کالا مقادیری پوشاک قاچاق به وسیله خودروهای شوتی به محدوده بازار تهران منتقل کرده است و سپس با استفاده از کارگرهای چرخی کالای های تخلیه شده رو به مجتمع تجاری برای عرضه انتقال می دهد.

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی های قضائی از محل مذکور بازدید و تعداد 7 هزار و 165 عدد پوشاک خارجی زنانه کشف و به همراه متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران  در خانهمه با بیان اینکه  کلیه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد  از شهروندان درخواست کرد، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

کدخبر: 954473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟