دلایل کاهش تصادفات کشور اعلام شد

به گزارش رکنا، به گزارش خبرنگار رکنا، سردار سید کمال هادیانفر ریس پلیس راهور فراجا در جریان اغاز طرح رزمایش زمستانه پلیس راهور فراجا گفت: پلیس راهور 4 وظیفه اصلی را بر عهده دارد که باید باید با مدیریت صحیح  بر این موارد رسیدگی کند.

ریس پلیس راهور فراجا در ادامه افزود: مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد ها، کاهش تصادفات و کاهش جانباختگان در سطح جاده های کشور  از مهم ترین دغدغه های پلیس راهور است و با شرایطی که هم اکنون در کشور حاکم است و امار 40 میلیونی وسیله نقلیه وظیفه خطیری را انجام میدهیم.

سردار هادیانفر تاکید کرد: از سال 1393 تا کنون شاهد 532 درصد رشد وسایل نقلیه بودیم. وقتی ناوگان عمومی نمی تواند نیاز مردم را تامین کند همین موجب میشود که مردم به خودروهای شخصی روی آورندمند  و همین مورد باعث شده تا ما شاهد تردد 70 درصد وسایل نقلیه تک سرنشین باشیم.

ریس پلیس راهور فراجا خاطر نشان کرد:عدم خروج خودروهای فرسوده باعث شده تا در سطح کشور با انباشتگی خودرو مواجه باشیم.

سردار هادیانفر با اشاره به شرکت 28 استان در عملیات طرح زمستانه پلیس راهور افزود: آمار تردد های سطح جاده ای کشور تا روز گذشته 28 میلیارد را ثبت کرده است  و در این طرح 506 پایگاه ثابت و سیار پلیس راهور فراجا ماموریت خود را با تمرکز بر تسهیل تردد ها و کاهش تصادفات و جانباختگان آغاز کردند.

کدخبر: 954375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟