بازداشت مرد ثروتمند بخاطر فراری مالیاتی 21 میلیاردی / در تهران مخفی شده بود

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "مهدی افشاری" توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فردی که با سوء استفاده از کارت بازرگانی متعلق به اشخاص غیر جهت واردات کالا مرتکب فرار مالیاتی شده بود در محدوده خیابان انقلاب شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با فرارمالیاتی و وصول نیابت قضایی صادره از بازپرسی دادسرای ناحیه 23 تهران  مبنی بر فرارمالیاتی اینکه فردی در شهرستان سنندج مشخص گردیده متهم با سوء استفاده از کارت بازرگانی افراد دیگر جهت واردات کالا مبالغ کلانی فرارمالیاتی نموده که عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری  فرد نمودند.

جناب سرهنگ افشاری افزود: در بازجویی از متهم ایشان اعتراف کرد مدتی است در زمینه استفاده از کارت بازرگانی افراد دیگر جهت واردات کالا در حد وسیع فعالیت داشته که موجبات فرار مالیاتی و تضییع حقوق عامه و دولت را به میزان 21 میلیارد ریال را فراهم کرده که پرونده وی به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام انتظامی افزود: شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا  تماس بگیرند.

کدخبر: 954172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟