دعوت شوم زنان بیکار به دخمه شیطان ! / سلطه گری با فیلم های سیاه در چهارباغ !

به گزارش رکنا، سرهنگ کامران چراغی فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با اعلام این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده اخاذی با تهدید به پلیس فتا شهرستان چهارباغ، رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد که شخصی با وعده استخدام در کارخانه قالیشویی شاکی پرونده را که یک خانم جوان بود به دفتر کار خود کشانده و با استفاده از قرص او را بیهوش و اقدام به تهیه تصاویر نامربوط از وی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با بیان اینکه متهم پس از تهیه تصاویر اقدام به چندین مرحله اخاذی از شاکی پرونده نموده بود، اظهار داشت: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در شهر چهارباغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک فرصت مناسب دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی خود در اخاذی از 2 خانم جوان دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ چراغی در پایان از معرفی متهم و شاکی‌های پرونده به مراجع قضائی برای انجام مراحل قانونی خبر داد و خاطرنشان کرد: به کاربران فضای مجازی توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه به افراد ناشناس که در بستر ه‌های اجتماعی با آنها آشنا می‌شوند اعتماد نکنند

کدخبر: 953900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟