حمله موبایل قاپ حرفه ای به پلیس در بزرگراه جلال آل احمد / زن جوان را هدف گرفته بود

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت : 18 آذر ماه عملیات کلانتری 137 نصر در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه جلال آل احمد تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهم برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهم زمینگیر و دستگیر شد و با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت میباشد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و 15 فقره سرقت مشابه معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری 137 نصر قرار گرفت و متهم بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کدخبر: 953817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟