بازداشت گردانندگان بزرگترین باند پولشویی در ایران

به گزارش رکنا ؛  ‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ضمن تقدیر از هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسایی و دستگیری 4 نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز اظهار داشت: تاکنون 320 هزار میلیارد ریال گردش ریالی و 18 میلیون دلار واریزی رمز ارزی کاربران کشف و با تحقیقات قضایی صورت گرفته 35 هزار حساب اجاره‌ای بانکی مرتبط با این سایت‌ها شناسایی و مسدود شده است.

 رئیس کل دادکستری استان فارس  با بیان اینکه هزار و 200 درگاه پرداخت موسوم به "پرداخت می" با دستور قضایی مسدود شده است، افزود: بازداشت‌شدگان هم اکنون با اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و پولشویی در بازداشت به‌سر می‌برند و با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات پرونده در قالب مدیریت پرونده‌ای مهم با نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و توسط بازپرس ویژه جرایم امنیتی شیراز و اداره کل اطلاعات استان فارس ادامه دارد.

وی تصریح کرد: جنبه گوناگون پرونده همچنان در حال بررسی کارشناسی و تحقیقات قضایی است و امکان شناسایی ابعاد جدید در این پرونده وجود دارد.

موسوی خاطر نشان کرد: طبق نظرات اولیه کارشناسی عایدی اعضای شبکه مذکور در راه اندازی و هدایت درگاه یاد شده بالغ بر 80 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

 

 

کدخبر: 953596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟