دستگیری سارق موتورسیکلت در بیسیم

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: روز گذشته، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 159 بیسیم در محدوده خیابان جهانگرد تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک موتورسیکلت مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهمان شدند. وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، هر دو متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده و اقدام به سرقت‌ موتورسیکلت شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران میکردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 953474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟