اعتراف سارق محتویات خودرو به 20 فقره سرقت

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: سی ام مهر ماه ماموران کلانتری 181 ورداورد در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان گودرزی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی ریو که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می کرد مشکوک می شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودروی ریو به طرز ماهرانه ای مخدوش شده است، در همین حین متهم به سمت یکی از خودرو های پارک شده شهروندان رفته و اقدام به سرقت از خودرو می کند که ماموران دستور ایست را صادر کردند.

سرکلانتر دوم  پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب می زند.

این مقام انتظامی اشاره کرد: با آغاز عملیات تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار توسط ماموران کلانتری 181 ورداورد، خودروی ریو متوقف و متهم دستگیر شد.

سرکلانتر دوم  پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: از خودرو متهم اموال سرقتی شامل: دو عدد لاستیک خاور، اچار چرخ، جک، ضبط خودرو، پنل با فلش و دو عدد کارت عابر بانک سرقتی کشف و متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و 20 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: 939646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟