تصادف در محورهای مواصلاتی کاشان ۷ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش رکنا ؛ منصور میرابوطالبی ، ضمن اشاره به وقوع دو حادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان در روز جمعه اظهار داشت: در حادثه نخست یک تریلر از مسیر خود منحرف و با گاردیل برخورد کرد.

وی در بیان جزئیات این حادثه افزود: در این حادثه خودرو ساینا نیز منحرف و به گاردیل برخورد کرد و این حادثه در کیلومتر 45 آزادراه کاشان - قم به وقوع پیوست و این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه یک نفر از مصدومان توسط همکاران هلال احمر رهاسازی شد، ابراز داشت: یک مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد و دو تیم عملیاتی هلال احمر برای این حادثه اعزام شد.

وی حادثه برخورد یک تریلر و کامیون را حادثه دوم من رهای مواصلاتی کاشون دانست و گفت: این حادثه در کیلومتر 30 آزادراه قم - کاشان به وقوع پیوست و دو تیم عملیاتی برای این حادثه به محل اعزام شدند.

میرابوطالبی در بیان جزئیات این حادثه تصریح کرد: این حادثه دو مصدوم و یک فوتی به دنبال داشت و عوامل هلال احمر شهرستان کاشان یک مصدوم این حادثه را نیز رهاسازی کردند و علت احداث نیز توسط کارشناسان در حال بررسی است.

 

کدخبر: 953267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟