خودنمایی پردردسر شاخ مجازی/ جذب بیننده به قیمت زندانی شدن + عکس

به گزارش رکنا، این مرد که یک اسنوبردباز سابق المپیک با نام «تروور دنیل جیکوب» است، از سقوط هواپیما ی خود فیلمبرداری کرده است تا کیف‌پول شرکت حامی‌اش را تبلیغ کند. او اکنون به تخریب و مخفی‌کاری عمدی یک شیء ملموس به قصد ممانعت از انجام تحقیقات فدرال مجرم شناخته شده است و باید شش ماه به زندان برود.

سقوط عمدی هواپیما در ویدیوی یوتوب

پرواز جیکوب روز ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ در شهرستان سانتا باربارای کالیفرنیا انجام شد و او در جریان آن با چتر نجات خود همراه با یک دوربین فیلمبرداری و مونوپاد از هواپیما خارج شد. پس از فرود، جیکوب به محل سقوط هواپیما در جنگل ملی »لوس پادرس» رفت تا دوربین‌های خود را بردارد. او دو روز بعد، سقوط هواپیمای خود را به اطلاع «هیئت ملی ایمنی حمل‌ونقل» (NTSB) آمریکا رساند، اما مدعی شد که سقوط به‌صورت اتفاقی رخ داده است.

سقوط هواپیما

NTSB پس از این گزارش تحقیقات خود را آغاز کرد و به جیکوب اطلاع داد که باید لاشه هواپیما را برای انجام تحقیقات بیشتر حفظ کند. اما او با هلی‌کوپتر به صحنه سقوط هواپیما برگشت و لاشه آن را به یک فرودگاه محلی برد. در آنجا هواپیما قطعه‌قطعه و در سطل زباله‌های مختلف انداخته شد. در همین زمان، او در پاسخ به سؤالات بازرسان دولت به دروغ به آن‌ها گفت که از وضعیت بقایای هواپیما مطلع نیست.

هرچند در گزارش قبلی گفته شده بود که جیکوب ممکن است با مجازات‌هایی از جمله حداکثر ۲۰ سال زندان و ۲۵۰ هزار دلار جریمه روبرو شود، اما او اکنون فقط به شش ماه زندان محکوم شده است.

کدخبر: 952925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟