حمله خونین گرگ یا کفتار به 8 نفر در لرستان /  مرگ را به چشم خود دیدند

به گزارش رکنا، محمد شورورزی رییس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور از پذیرش ۸ مورد حیوان گزیدگی در شیفت صبح امروز اورژانس بیمارستان حکیم خبر داد و افزود: مجروحین از اهالی شهر درود شهرستان زبرخان هستند.

وی خاطرنشان کرد: طبق گفته مجروحین این حیوان گرگ و یا کفتار بوده و آسیب‌های وارد شده به برخی از آن‌ها جدی و بسیار دردناک است.

رییس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور افزود: در حال حاضر کار رسیدگی به جراحات همه مجروحین در اورژانس ترومای مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم در حال انجام است.

وی ساعت پذیرش این مجروحین را در دو نوبت ۷ و ۲۸ دقیقه و ۱۰ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در همین خصوص نسبت به خطر حیوان گزیدگی در منطقه گردشگری درّود نیشابور هشدار داد.

سید حمید حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع چند مورد حیوان گزیدگی (حیوان وحشی کفتار یا گرگ) در منطقه گردشگری درّود از شهروندان خواست تا اطلاع ثانوی در صورت تردد در منطقه خیابان آبشار احتیاط لازم را داشته و به صورت ویژه مراقب کودکان و سالمندان باشند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کدخبر: 952402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟