دردسر عاشقی پیرزنان تهرانی به پسر جوان / همه گول خوردند

به گزارش رکنا ؛ سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های چند زن میانسال و کلاهبرداری از آنها با شگرد مشابه موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، یک مرد جوان در فضای مجازی طعمه‌های خود که اکثراً زنان میانسال و مجرد بوده را شناسایی کرده و پس از اعتمادسازی به قصد سرقت وارد خانه آنها شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم پس از اینکه مدارک هویتی شکات را به همراه طلاجات و پول به سرقت برده با استفاده از این مدارک دست به اعمال مجرمانه دیگری از جمله کلاهبرداری زده است.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مخفیگاه وی کشف شد.

سردار گودرزی متذکر شد: کارآگاهان در گام بعدی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که متهم در همان بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت و کلاهبرداری از زنان میانسال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کدخبر: 952183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟