2 زن بیرجندی پسر 14 ساله دانش آموز را در مسیر مدرسه ربودند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کاظم صادقی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسر ۱۴ ساله توسط سرنشین یک خودرو سواری در زمان تعطیلی از مدرسه در یکی از خیابان‌های شهر بیرجند ربوده و به مکان نامعلوم انتقال داده شده‌ است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد عامل اصلی آدم ربایی با انگیزه انتقام گیری از پدر کودک، با کمک ۲ نفر از همدستانش اقدام به ربودن پسر بچه کرده و سپس از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس با روش‌های نوین کشف جرم و انجام کارهای اطلاعاتی، بلافاصله ۲ همدست آدم ربا که زن بودند را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی گفت: در ادامه با بررسی و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد فرد آدم ربا همسر سابق شاکی بوده و قصد انتقال غیر قانونی پسر به خارج از کشور را داشته است که در کمتر از ۹ ساعت طی یک عملیات غافلگیرانه در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی دستگیر شد و فرد ربوده شده نیز به آغوش خانواده بازگشت.

وی افزود: عامل اصلی آدم ربایی و همدستش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 952025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟