آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

به گزارش رکنا، یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس راه مازندران در گفت‌وگویی در مازندران درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی روان در جاده‌های شمال هستیم و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال، افزود: معمولا پایان هفته‌ها باتوجه به حضور مسافر اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در در سطح جاده‌های خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر همچنان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب یادآور شد: همچنین بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی را در محور کیاسر خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه درصورت ترافیک سنگین در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: موضوع مهم توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس است‌.

کدخبر: 950636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟