شکار چی زنان تهرانی در شرق پایتخت بازداشت شد / شگردش چه بود ؟

به گزارش رکنا ، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 5 آذر ماه تیم عملیات کلانتری 121سلیمانیه در حال گشت زنی در محدوده خیابان نبرد شمالی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به  زورگیری   کرده و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهم برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهم زمینگیر و  دستگیر  شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهم سابقه دار می باشد ادامه داد: متهم به 12 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد و از وی 2 عدد تلفن همراه سرقتی کشف شد.

 وی ادامه داد: پس از بازجویی، متهم جوان به جرم خود اعتراف و شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری سلیمانیه قرار گرفت و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

کدخبر: 950413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟