اعدام برای عامل جنایت هولناک خانه وحشت + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دوسال قبل وقتی  آغاز شد که ماموران برای دستگیری سارق مقابل خانه ای در خیابان قزوین رفتند. آنها وقتی  با وضعیت غیرعادی روبه رو و وارد خانه شدند و  پس از ورود به خانه  چند دختر و زن جوان را دیدند که به شدت شکنجه شده و نیمه برهنه بودند. در بازرسی از خانه جسد متعفن  دختری کشف شد که حدود چهارماه از مرگش گذشته و در کیسه های مشکی پیچیده شده بود.

ماموران بلافاصله بازپرس کشیک جنایی را مطلع کرده و تحقیقات خود را آغاز کردند. مشخص شد عامل اصلی اجنایت های تکان دهنده مرد33ساله ای به نام سعید است که با خواهرش در آن خانه زندگی می کرده است.

تحقیق از دخترانی که از اسارتگاه مرد جوان رها شده بود نشان داد، سعید آنها را که دخترانی رانده شده از خانه یا آسیب دیده بودند ، مورد شکنجه جنسی و جسمی قرار داده و غذا نیز به آنها نمی داده و و حتی ادارشان می کرد که مدفوع خود را بخورند.

با افشای جنایت های سیاه، خانه سعید لقب خانه وحشت را به خود گرفت.

در شرایطی که تحقیقات درخصوص قتل دختر جوان در خانه وحشت ادامه داشت پرونده سعید به اتهام آزار و اذیت دختران جوان به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 او بعد از محاکمه به اتهام تجاوز به اعدام محکوم شد اما این رأی در دیوان عالی کشور نقض و پرونده بار دیگر به دادگاه فرستاده شد. در دور دوم محاکمه، قضات دادگاه بار دیگر سعید را به اتهام تجاوز به اعدام محکوم کردند.

 در بخش دیگری از این پرونده که مربوط به قتل عمدی بود  پرونده  با تحقیقات تکمیلی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

هفته گذشته جنایتکار خانه وحشت و خواهرش در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کردند.

 سعید به جرم قتل عمدی و خواهرش به اتهام  معاونت در قتل محاکمه شدند. در آن جلسه 2دختری که در خانه وحشت زندانی بودند از شرایط اسفناکی که داشتند گفتند.

یکی از آنها 3 سال و دیگری 8‌ ماه در خانه وحشت زندانی بود.

وقتی سعید روبه روی قضات ایستاد اتهاماتش را انکار کرد. او در مدت دو سال، هربار که تحت بازجویی یا محاکمه قرار گرفته، با وجود شواهد، مدارک و اظهارات شاهدان، به عجیب‌ترین شکل ممکن جنایت‌های خود را انکار کرده است.

در جلسه  ای که به اتهام قتل برگزار شد او بار دیگر  اتهامش را نپذیرفت و مدعی شد دختر جوان را نکشته و او خودش مرده است. این در حالی بود که خانواده این دختر برای سعید درخواست قصاص کردند.

در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدارک موجود در پرونده و گفته های شاهدان پرونده از جمله خواهر سعید  او را به قصاص محکوم کردند.

دخمه شیطان

کدخبر: 950392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟