قتل خونین پسر جوان توسط 4 جوان در آران و بیدگل / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در آران و بیدگل، اظهار داشت: در پی تماس با پلیس و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان آران و بیدگل و متواری شدن عاملان این قتل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیق‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد، قاتل در یک مهمانی در یکی از محلات شهرستان آران و بیدگل با سلاح سرد شخصی را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده که با توجه به شدت جراحات وارده این شهروند 24 ساله در مرکز درمانی فوت می‌کند و قاتل و دیگر همدستانش بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: با انجام اقدام‌های تخصصی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی، هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان آران و بیدگل شناسایی و عملیات پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

وی از دستگیری قاتل و همدستان توسط ماموران انتظامی شهرستان آران و بیدگل خبر داد و تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری و 3 نفر همدست دیگرش در کمتر از 24 ساعت از وقوع جنایت در دو عملیات دستگیر شدند.

هاشمی‌زاده گفت: قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرده است و متهمان با تشکیل پرونده برای انجام اقدام‌های قانونی به مرجع قضایی تحویل و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
کدخبر: 949658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟