پسر جوان جلوی چشم پدرش در میدان سرباز سینه مرد مریوانی را شکافت + جزییات قتل

به گزارش رکنا، سرهنگ طیب محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: نزاع و درگیری ظهر دیروز در میدان سرباز مریوان میان دو شهروند رخ می دهد؛ فرزند جوان یکی از آن‌ها در محل حضور داشته و با چاقو به طرف مقابل حمله‌ور شده و او را از ناحیه قفسه سینه و قلب مجروح می‌ کند، سریعا از محل متواری می‌شود؛ بلافاصله پس از حضور عوامل گشتی در محل، پدر ضارب که در درگیری مشارکت داشت، دستگیر و فرد مجروح به بیمارستان منتقل می‌ شود.

وی افزود: با توجه به شدت جراحات وارده و علی رغم تلاش‌های کادر پزشکی متاسفانه فرد مجروح در بیمارستان فوت کرده و مراتب تشکیل پرونده و اقدامات لازم برای دستگیری قاتل با جدیت تمام به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

سرهنگ محمدی بیان کرد: با اقدامات پلیسی گسترده مشخص شد که قاتل به یکی از شهرستان‌های همجوار، متواری و قصد خروج از کشور را داشته که در ساعات اولیه با شناسایی و دستگیری افرادی که او را به آن شهرستان فراری داده بودند، محل اختفای قاتل شناسایی گردید.

فرمانده انتظامی مریوان تصریح کرد: پس از اعزام دو تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان مریوان و استان به آن شهرستان، محل اختفای قاتل شناسایی و نامبرده در محل همراه با فرد دیگری که قصد خارج نمودن قاتل از مرز کشور را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی مریوان منتقل نمودند.

سرهنگ محمدی ضمن توقیف دو دستگاه خودرو در این راستا در پایان به جوانان عزیز مریوانی توصیه کرد که از حمل سلاح سرد اجتناب نمایند و به خانواده‌های عزیز نیز توصیه کرد بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

کدخبر: 948162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟