افزایش تصادفات حادثه ساز در  بندرلنگه

به گزارش رکنا، وقوع 5 تصادف خطرناک جاده ای در 6 روز اخیر در بخش مهران شهرستان بندرلنگه باعث نگرانی مردم و یادآوری وضعیت نامناسب جاده های این شهرستان مهم در کریدور غرب به شرق هرمزگان شده است.

تصادفات جاده ای در بخش مهران به شدت افزایش یافته تا جایی که در این محور ۵ تصادف و واژگونی در کمتر از یک هفته رخ داده که یک جوان اهل پدل در واژگونی چند روز پیش در بیمارستان مرکز استان در کما است و حال مساعدی ندارد.

همچنین دو واژگونی دیگر نیز عمدتا ناشی از نبود شانه خاکی مناسب در جاده های این منطقه در این 6 روز اخیر رخ داده که مصدومان آنها که خانواده بودند نیز در بیمارستان بسر می برند.

جباری نماینده بندرلنگه نیز اخیرا بدلیل بی توجهی وزارت راه و شهرسازی به جاده های غرب هرمزگان به وزیر راه تذکر های متعددی داده و نیز خواهان برخورد قضایی با ترک فعل های صورت گرفته در این زمینه شده بود.

به نظر می رسد چاره اندیشی برای وضعیت راه های غربی هرمزگان بخصوص در محدوده شهرستان های بندرلنگه و پارسیان از حوزه توان راهداری هرمزگان خارج باشد. عرض جاده در این محدوده ها کم است و اجرای پروژه های عمرانی برای دو بانده سازی این محورها با سرعت کمی پیش می رود.

 

کدخبر: 947111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟