فیلم / پلیس بازی زن همسایه دزدان را ناکام گذاشت +  شگرد خطرناک دزدان خانه های تهران

به گزارش رکنا، بامداد 21 آبان ماه دزدان پس از ورود به یک خانه در شرق تهران با دستمال آغشته به مواد بیهوشی اهالی خانه را بیهوش کردند و خونسردانه دست به سرقت خانه زدند.

راز این سرقت با تیزهوشی یکی از همسایه ها فاش شد و آن زمانی بود که صدای های جابجایی و درگیری اولیه گوش زن همسایه را تیز کرد و وقتی از پنجره بیرون خانه را دید متوجه خودروی دزدان و انتقال وسایل خانه مرد همسایه به خودروی سارقان شد .

زن همسایه خیلی زود ماجرا را به پلیس گزارش کرد و ماموران به سرعت خود را به محل رساندند اما 3 سارق حرفه ای از صحنه گریختند و تنها یکی از دزدان در محاصره پلیس زمینگیر شد.

متهم در بازجویی‌ها درباره انگیزه خود از سرقت‌هایش گفت: وضع مالی‌ام نسبتاً خوب است، اما دوبار دعوا کردم و هر بار 9 ماه به زندان افتادم. در طول مدتی که در زندان بودم با کلکسیونی از مجرمان و شیوه و شگرد خلاف و جرم آشنا شدم. وقتی هم‌بندی‌ها و هم‌سلولی‌هایم می‌فهمیدند که به خاطر دعوا زندان افتاده‌ام، به من می‌خندیدند و می‌گفتند حداقل کاری کن که ارزش زندان رفتن داشته باشد. همین حرف‌ها مرا ترغیب کرد که وقتی آزاد شدم، به دنبال خلافی بروم که حداقل پول داشته باشد.

این دزد ادامه داد: به همین خاطر تصمیم گرفتم با هم سلولی هایم دزدی کنم.

تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 946072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟