خودکشی مرد تبریزی بعد از قتل خونین زنش / آنها بخاطر دخترانشان نمی خواستند طلاق بگیرند

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا در تبریز، ظهر روز شنبه، 20 آبان ماه سال جاری بود که یکی از محلات تبریز شاهد نزاع و درگیری بین زن و شوهری می شود که نهایت آن به کشته شدن هر دو منجر شد.

یکی از اقوام این خانواده در مورد این حادثه دلخراش به رکنا گفت: آنان از مدتی قبل تصمیم به طلاق گرفته بودند، اما اطرافیان و فامیل ها مانع از این طلاق می شدند. چرا که آنها صاحب 2 فرزند دختر بودند و به نوعی نمی خواستند زندگی یشان متلاشی شود. ولی اطرافیان از مشکلات و مسائلی که مابین این زن و شوهر وجود داشت آگاه نبودند و تنها ظاهر ماجرا را می دیدند.

وی افزود: در نهایت روز شنبه تصمیم بر آن شد در خانه دایی مادرزن جمع شوند و باهم صحبت کنند تا شاید با وساطت و پادرمیانی فامیل ها، به صلح سازش برسند که متاسفانه نتیجه برعکس شد. همه دور هم جمع شده بودند؛ بعد از اندکی گفت و گو و نصیحت بزرگانه، از آن 2 زوج خواسته شد برای اینکه بتوانند در خلوت باهم صحبت کنند و سنگ های خود را وا بکنند بروند طبقه بالا و حرف های نهایی را بزنند تا شاید باهم سازش پیدا کنند.

اما اندکی بعد از آن که به طبقه بالا رفتند صدای داد و فریاد آمد، همه سریع خود را به طبقه بالا رساندند، ولی در کمال بهت و ناباوری با پیکر غرق در خون این زن و  شوهر مواجه شدند که روی زمین افتاده بود. مرد در وهله اول اقدام به خفه کردن همسر خود با روسری کرده و سپس با هفت ضربه چاقو، بدنش را خون آلود کرده بود و بعد از آن که زنش را این گونه به قتل رساند؛ پنج ضربه چاقو به قفسه سینه و قلب خود فرو کرد و خود را نیز خلاص کرد.  

 با پلیس تماس گرفته شد و ماموران آگاهی به همراه بازپرس و پزشکی قانونی بر سر بالین اجساد حاضر شدند و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. اما دختران این زوج در محل حادثه نبودند و شاهد وقوع این اتفاق دلخراش برای والدین خود نیز نبودند.

فاطمه قلی پور گنجه لو

کدخبر: 946032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟