فیلم وحشتناک لحظه شلیک های مرگ پدرزن به داماد سابق / در کرمانشاه رخ داد + جزییات

به گزارش رکنا، خشونت های خانوادگی به دلیل اختلافات فامیلی، داستانی جدید نیست. این بار در کرمانشاه، قاتل در اقدامی خشن داماد خود را به قتل می‌رساند.

از روزهای گذشته این فیلم در فضای مجازی منتشر و عنوان شده که این قتل به تازگی رخ داده است اما با پیگیری‌های خبرنگار رکنا مشخص شد که این قتل برای روز 17 آذر سال گذشته است که در شهرک پرواز کرمانشاه رخ داده است.

در بررسی ها مشخص شد زن و شوهر کرمانشاهی که یک فرزند داشتند، بدلیل اختلافات خانوادگی، از یکدیگر طلاق گرفتند و دادگاه نیز حضانت فرزند را به پدر واگذار می‌کند اما این موضوع به مذاق پدر زن خوش نمی‌آید و در ادامه این اختلافات پدرزن عصبانی برای به همراه بردن نوه‌اش دست به اسلحه می شود و با خشونت قصد دارد وارد خانه‌ پدر دامادش شود تا نوه اش را با خود ببرد که برای این کار دامادش را هدف گلوله مرگبار قرار می دهد.

جزییات قتل داماد به دست پدرزن مسلح

پدر زن خشمگین روز پنجشنبه 17 آذر 1401در ساعت 13 با در دست داشتن اسلحه در جلوی خانه پدر داماد سابقش منتظر می ماند و زمانیکه دامادش از خودرو پیاده می شود به سراغ او می‌رود و این در حالی بود که دخترش سعی داشت مانع این اتفاق شود اما پدر عصبانی تصمیم خود را گرفته بود و با ایجاد رعب و وحشت داماد سابقش نقش بر زمین می‌شود.

در این پرونده پدر خشمگین پس از قتل داماد سابقش و در ادامه با تهدید موفق می شود نوه‌اش را از خانواده دامادش بگیرد ، دختر قاتل (همسر مقتول) در صحنه قتل سعی داشت مانع کار پدرش شود اما پدر عصبانی دست به قتل داماد سابقش زد و سپس  نوه اش را با کمک دخترش از خانه پدر شوهر سابق دخترش با خود برد.

بررسی ها نشان از آن دارد که این مرد مسلح خیلی زود توسط پلیس کرمانشاه دستگیر شده است و پرونده در مسیر قضایی قرار گرفته است.

کدخبر: 944534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟