دستگیری سارقان حرفه ای نمایشگاه بین المللی

به گزارش رکنا، سرهنگ بهزاد نوری در خصوص این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از نمایشگاه بین‌المللی ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران انتظامی زبده مستقر در نمایشگاه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌هایی که مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود دریافتند که ۳ مرد با استفاده از شلوغی نمایشگاه و در غفلت غرفه داران و بازدید کنندگان اقدام به سرقت تلفن همراه و اجناس و وجوه نقد آنان می‌کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران انتظامی نمایشگاه با به دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و محل‌های احتمالی تردد اعضای این باند را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: مأموران انتظامی با گشت زنی در محدوده نمایشگاه، متهمان را که در حال طرح‌ریزی برای سرقت تابلوهای نمایشگاه بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ نوری گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از متهمان یک دستگاه تلفن همراه هوشمند و تمام اجناس مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری ۱۴۵ ونک در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت با روش کش روی از داخل نمایشگاه بین‌المللی و فروش اموال مسروقه به افراد مالخر اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

 

کدخبر: 944228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟