قاتل اجاره‌ای، آدمکش استخدام کرد / قتل دختر دانش آموز پس از آزار و اذیت

به گزارش رکنا، 7 فوریه امسال، ایزابلا اسکاولی، 17 ساله، اهل بروکن‌ویل فلوریدا که دانش‌آموزی درس‌خوان و فعال در مدرسه بود، هنگام بازگشت به خانه، مورد حمله پسری جوان قرار گرفت. پسر جوان لنارد نام داشت و آن شب پس از ضرب و شتم ایزابلا به او تجاوز کرد و از محل گریخت.

با شکایت دختر نوجوان لنارد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و همین باعث شد که از دختر نوجوان کینه به دل بگیرد.

پسر جوان که نقشه قتل ایزابلا را کشیده بود، ابتدا با جوانی به نام رابینسون، 21 ساله تماس گرفت و برای قتل ایزابلا به او پیشنهاد دستمزد 10هزار دلاری داد. رابینسون این پیشنهاد را پذیرفت اما از آنجا که برای اجرای نقشه جنایت به یک همدست نیاز داشت تصمیم گرفت او نیز یک آدمکش اجیر کند. به همین دلیل یک آگهی استخدام برای تمیز‌کاری خانه‌اش در فضای مجازی منتشر کرد و به هر فردی که با او تماس می‌گرفت 5هزار دلار و مقداری کوکائین دستمزد پیشنهاد می‌داد اما نه برای تمیزکاری، بلکه برای ارتکاب قتل. درنهایت کشون وودز، 22ساله این پیشنهاد را پذیرفت و استخدام شد.

به این ترتیب لنارد به همراه 2نفری که برای قتل اجیر شده بودند، نقشه جنایت را کشیدند و برای آن آماده شدند. روز حادثه رابینسون و کشون به مقابل خانه ایزابلا رفتند و زنگ خانه را زدند. وقتی او در را باز کرد، هر دو با سلاح‌هایی که داشتند به‌سوی ایزابلا شلیک کردند. در این هنگام مادر ایزابلا که متوجه صدای شلیک گلوله شده بود، خودش را به مقابل در رساند اما قاتلان اجاره‌ای به او نیز شلیک کردند.

با فرار قاتلان، همسایه‌ها خود را به محل حادثه رساندند و با پیکر غرق خون ایزابلا و مادرش روبه‌رو شدند. دختر نوجوان بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده بود اما مادرش هنوز زنده بود که به بیمارستان منتقل شد. از سوی دیگر پلیس که در جریان حادثه قرار گرفته بود تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتلان را آغاز کرد. در جست‌وجوی اطراف خانه ایزابلا اسلحه و فشنگ‌هایی که در این جنایت از آنها استفاده شده بود، پیدا شد. طولی نکشید که مأموران موفق شدند با بررسی‌های انجام شده به لنارد که برای قتل ایزابلا آدمکش اجیر کرده بود برسند.

او دستگیر شد و در اعترافاتش همدستانش را به پلیس معرفی کرد. به این ترتیب 2 قاتل اجاره‌ای نیز دستگیر شدند و حالا قرار است محاکمه این سه متهم به‌زودی در دادگاه آغاز شود. به‌گفته یکی از قضات دادگاه فلوریدا این سه متهم با حبس ابد روبه‌رو هستند و حتی ممکن است مجازات اعدام نیز برای قاتلان اصلی درنظر گرفته شود.

کدخبر: 943366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟