پیام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به‌مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش رکنا، بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۱۳ آبان که به نام روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، یادآور شکست هیمنه دشمنان و به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور ایران است. حماسه های خلق شده در این روز، هویت انقلابی و جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی را هویدا نمود.

در این روز، دانش‌آموزان با تعطیلی مدارس به تمرین مشق عشق و ایثار در خیابان انقلاب پرداختند و املای مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و مرگ بر طاغوت را به رهبری آن امام فرزانه با خون نوشتند و در آزمون شهادت، نمره قبولی گرفتند؛ این بزرگ‌مردان کوچک، حماسه ساز انقلاب شدند. راهی که یک سال بعد با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، به مسیر استکبار ستیزی ختم شد. نسل امروز دانش‌آموزان نیز فریادگر دفاع از کودکان مظلوم غزه هستند که این ایام در آتش و خون زیست می‌کنند. گواه درستی و روشنی مسیر ۱۳ آبان، قتل عام مردم و به خصوص کودکان غزه به دست رژیم صهیونیستی و حمایت استکبار جهانی از این جنایات است.

فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامى مى داریم.

امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان و به ویژه آزادی غزه و قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

کدخبر: 943121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟