بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش رکنا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بیانیه‌ خود آورده است:

سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که امسال با شعار: " استکبارستیزی، سرآغاز افول آمریکا"، با هدایتگری مدبرانه ی ائمه جمعه و جماعات کشور و حضور پرشور و شعور اقشار مختلف ملت شریف، علی الخصوص دانش آموزان و دانشجویان، به عنوان مخاطبان ویژه ی بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی گرامی داشته خواهد شد، فرصتی است برای تدبر و تأمل در این واقعیت که آمریکا و نظام سیاسی حاکم بر آن، از ماهیتی عمیقاً فاسد و شیطانی برخوردار است که از نو باید شناخته شود.

نگاه آینده نگر و واقع بینانه ی رهبر فرزانه و عالیقدر انقلاب(مدظله العالی)، بهترین و قابل اتکاترین منبع و مرجع برای این مهم محسوب می شود که البته با مطالعه ی اسناد تاریخی در دسترس، از جمله اسناد منتشر شده از لانه جاسوسی و مشاهده ی عینی وقایع روز منطقه و جهان، پشتیبانی می-گردد.

ملت شریف ایران منطق و راهبرد اربعینی دارند که از قوه ادراک دشمن خارج است و امروز با همین منطق است که نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا ایستاده و هر چه آمریکا و هم پیمانانش هزینه و تلاش می کند، عمق راهبردی و نفوذ ایران گسترش می یابد.

دشمن که از درک منطق و راهبرد اربعینی ایران عاجز است، هر چه را آب می بیند سراب است و هرچه را پایان فرض می کند، آغاز است. این آغاز دوران شکوفایی و افزایش عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است. این آغاز سلسله ی موفقیت و اوج گیری جبهه ی مقاومت، با بهره گیری از حماقت های دشمن است. این آغاز پایان هژمونی استکباری در منطقه به نفع استیلای تفکر اربعینی و عاشورایی است.

توان و ظرفیت دشمن در منطقه رو به افول است و در جنگ اطلاعاتی و عملیات روانی و جنگ الکترونیک و جنگ پهپادی و موشکی و دریایی و اقتصادی، مصادیق شکست مفتضحانه ی دشمن، به وضوح قابل مشاهده است و این دستاوردها و ابهت پوشالی آمریکا را پیش چشم جهانیان درهم شکسته است.

منطق و راهبرد اربعینی موفق شد اعتماد دولت ها و حامیان منطقه ای و جهانی به آمریکا را بسوزاند. منطق اربعینی نشان داد که همه ی مسیرها از مسیر طی شده ی تکنولوژیک و فرهنگ و قدرت غرب عبور نمی کند. بلکه راه های میانبر و درون گرا و درون زایی برای رسیدن وجود دارد که منطق غربی از درک آنها عاجز است. منطق اربعینی، تئوری پیشرفت از راه وابستگی را باطل کرد. تمایز عمق راهبردی ایران اسلامی که بر منطق اربعینی استوار است، با عمق راهبردی سایر حکومت ها و دولت ها از واقعیت های مهمی است که باید درک شود و دشمن از درک آن عاجز است.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، ضمن تجدید میثاق با شهدای دانش آموز و دانشجو، از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم تاکنون، از ملت شریف، فهیم و مقاوم ایران اسلامی دعوت می نماید با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، جلوه ای دیگر از منطق و رویکرد اربعینی و عاشورایی خود را به دشمن ناامید و منفعل نشان دهند و آغاز افول آمریکای جنایتکار را که با مشکلات داخلی و ساختاری و اقتصادی جدی مواجه شده است، جشن بگیرند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشوربرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 515396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟