افزایش تردد در جاده های شمالی کشور / جاده ها لغنده اند احتیاط کنید + مسافران بخوانند

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جادهه های کشور گفت: براساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین-رشت تردد روان گزارش شده است، اما پیش‌بینی می‌شود که به مرور و از ساعاتی دیگر شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیر بازگشت از شمال در این محورها و به خصوص جاده چالوس باشیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ برابر گزارش‌های دریافتی در برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان و یزد بارش باران وجود دارد، بنابر این ممکن است با ریزش سنگ در جاده ها مواجه باشیم لزا در این شرایط لازم است که رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کرده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند و از توقف در حاشیه جاده ها خوداری کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد نیز اظهارکرد:‌در حال حاضر تنها محور غیر شریانی چاهان - زرآباد مسدود است.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره تماس بگیرند تا پیش از شروع سفر، زمان و مسیر مناسبی را انتخاب کنند.

 

کدخبر: 942677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟