قتل فجیع زن جوان به دست شوهرش / لحظه آتش زدن جوان به صورت آنلاین پخش شد + عکس

به گزارش رکنا، اواخر سال 2022، زندگی مشترک کنستانتین گرجی 42 ساله و والنتینا کوزما 40 ساله، با داشتن یک پسر 16 ساله، بعد از 20 سال به‌دلیل اعتیاد کنستانتین به قمار پایان یافت.

والنتینا، همسرش را از خانه بیرون کرد و از او طلاق گرفت. اما کنستانتین که با این اتفاق دچار شوک روحی شده بود و نمی‌توانست آن را بپذیرد، والنتینا را تهدید کرد که اگر او را به حال خود رها کند، حتما به‌خودش یا به دیگران آسیب می‌زند.

این تهدیدها زمانی به اوج خود رسید که کنستانتین متوجه شد همسرش با فرد دیگری نامزد کرده است. او بارها والنتینا و نامزد وی را به مرگ تهدید کرد و مدتی بعد با شکایت آنها دستگیر و به 2 سال حبس محکوم شد. همین باعث عمیق تر شدن کینه‌اش شد تا جایی که شروع به برنامه‌ریزی برای کشتن والنتینا کرد.

کنستانتین پس از آزادی از زندان خود را متقاعد کرد که همسرش فردی خیانتکار و لایق مرگ است. بنابراین منتظر یک فرصت مناسب ماند. روزهای زیادی را بیرون خانه والنتینا، رفت‌وآمد آنها را زیرنظر گرفت تا اینکه در 9 فوریه امسال وقتی که می‌دانست والنتینا در خانه تنهاست، به سراغش رفت. او مخفیانه وارد خانه شد و به والنتینا که در آشپزخانه بود، حمله کرد. مرد جوان والنتینا را روی صندلی نشاند و او را بست. ظرف بنزینی را که با خود به خانه برده بود روی والنتینا خالی کرد. گوشی موبایلش را در آورد و درحالی‌که او را به آتش می‌کشید از او فیلم گرفت و به‌صورت آنلاین در فضای مجازی پخش کرد. او بعد از این جنایت هولناک از خانه فرار کرد. با انتشار فیلم آنلاین، پلیس  وارد ماجرا شد و مرد جنایتکار را پس از 5روز جست‌‌وجو و تعقیب در یک خانه روستایی دستگیر کرد. کنستانتین در دادگاه اعتراف کرد که چون ضربه عاطفی خورده و افسرده شده  تصمیم به انتقام‌جویی از همسر سابقش گرفته بود. بدین‌ترتیب، کنستانتین چند روز قبل از سوی دادگاه به جرم قتل به حبس ابد محکوم شد.

کدخبر: 942556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟