محاکمه آقای کارگردان با شکایت 4 دختر دانش آموز

به گزارش رکنا، در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد ، چهار نفر از شاکیان همراه متهم و همدستش حضور داشتند.

چندی قبل دختر نوجوان هراسان همراه مادرش به پلیس آگاهی تهران رفت و راز جنایت سیاه این مرد را فاش کرد. 

این دختر در شکایت خود گفت: « از طریق مربی زن آموزشگاه هنری با این مرد آشنا شدم . خانم مربی مدعی بود مرد جوان که کارگردان است،نیرویی ماورایی دارد و با این نیرو می تواند پلیدی را از روحم خارج کند و بعد از آن به آرزوهایم می رسم. به خانه این زن رفتیم و در آنجا کارگردان هم حضور داشت و مرا آزار داد. موضوع را به مادرم گفتم و تصمیم گرفتیم از مربی زن و مرد آزارگر شکایت کنیم.»

پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و در ادامه سه دختر دیگر با مراجعه به دادگاه شکایت های مشابهی مطرح کردند. بررسی ها نشان داد ، تمام دختران توسط خانم مربی آموزشگاه هنری فریب خورده و در دام مرد آزارگر گرفتار شدند.

رئیس دادگاه پس از تحقیقات مقدماتی دستور دستگیری دو متهم را صادر کرد. دو متهم پس از بازداشت منکر اتهامات خود شدند.بررسی های قضایی نیز نشان داد ، متهم مرد خود را در فضای مجازی به عنوان کارگردان تعدادی فیلم معرفی کرده و مشاهده این اخبار در فضای مجازی یکی از دلایل اعتماد دختران شده بود.

صبح امروز دو متهم در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد ، چهار دختر نوجوان همراه وکیلشان در جلسه محاکمه حاضر شده و دو متهم هم از زندان به دادگاه منتقل شدند. 

با طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده و تشریح ماجرا توسط شکات ، قضات ختم این جلسه را اعلام کرده و ادامه رسیدگی را به جلسه بعد موکول کردند.

 

 

کدخبر: 941997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟