شماره گذاری پلاک خودرو از در خانه ها / پلیس راهور فراجا اعلام کرد

به گزارش رکنا، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در نشست خبری صبح امروز از جزئیات و نحوه شماره‌گذاری وسائل نقلیه در منزل خبر داده و گفت: با تلاش هایی که پلیس راهور با دولت محترم انجام داد تمامی زیر ساخت های شماره گذاری خودرو در منزل انجام شده و به زودی شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

سردارهادیانفر در ادامه با تاکید بر تلاش شبانه روزی پلیس راهور فراجا برای تهسیل و آسان سازی شماره گذاری خودرو برای مردم تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با با سازمان ثبت انجام شده تا از این به بعد بعد شماره گذاری خودرو‌ها را از درب منازل انجام دهیم.

رئیس پلیس راهور غراجا در ادامه با اشاره به تامین خودروهای مورد نیاز برای اجرای این طرح افزود: خودروهای ون مخصوصی را برای این کار در نظر گرفتیم تا در این خودروها تمامی امکانات تعویض پلاک تعبیه شده و به سیستم مراکز تعویض پلاک متصل باشند در واقع به نوعی داشبورد کاری را در این خودرو های راه اندازی کردیم تا مردم از این پس بعد از ثبت نام اینترنتی در سامانه شماره گذاری خودرو شاهد گزینه دیگری یعنی شماره گذاری در منزل را انتخاب کرده و سپس مدارک لازم را در سامانه بارگذاری و بعد از آن با گرفتن نوبت خودروی مجهز به امکانات تعویض پلاک به در خانه آنها ارسال شود.

طرح آزمایشی خدمات پلاک خودرو در منزل (شماره گذاری و تعویض پلاک) به صورت آزمایشی در سطح تهران شروع شده و پس از آزمون و رفع خطاها در سطح کشور به اجرا در خواهد آمد.

شماره گذاری به 3 صورت انجام می شود که عبارتند از به صورت حضوری، خدمات اینترنتی که۸۵ درصد از شماره گذاری اینترنتی است وخدمات جدیدی که برای جانبازان و کهنسالان و معلولین در نظر گرفته شده که این خدمات شماره گذاری از در منزل است.

صفر تا صد نقل و انتقال در محل انجام می‌شود و نیازی نیست به مراکز شماره گذاری خودرو مراجعه شود. افراد می‌توانند از سایت سخا نوبت بگیرند.

کدخبر: 941702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟