بازداشت مدیران ۲ شرکت پیش فروش خودرو در تاکستان

به گزارش رکنا، محمد صمدی روز یکشنبه در بیان جزییات این خبر تاکید کرد: با توجه به فعالیت تعدادی از شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان مجموعه قضایی به صورت قاطع با افرادی که در قالب شرکت و واحدهای صنفی بدون مجوز در زمینه پیش فروش خودرو فعالیت کرده و با شگردهای مختلف از مردم کلاهبرداری می کنند، شناسایی و برخورد می کند.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر مدیران ۲ شرکت پیش فروش خودرو که با جذب سرمایه های مردم و با اقدامات متقلبانه وعده تحویل خودرو به متقاضیان را داده بودند، با دستور قضایی دستگیر شدند.

صمدی اظهار کرد: مدیر یکی از این شرکت ها که بیش از هشت هزار میلیارد ریال از دارایی های بیش از یک هزار نفر را دریافت کرده بود، دستگیر و چهار نفر از مدیران شرکت دیگر که بیش از چهار هزار میلیارد ریال را از ۵۰۰ نفر جمع آوردی کرده بودند را نیز در بازداشت نگاه داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان یادآور شد: این افراد علی رغم فرصت دستگاه قضایی برای عودت سرمایه های مردم در روزهای اخیر اقدام موثری انجام نداده به همین دلیل بعد از دستگیری مدیران این شرکت ها و تشکیل پرونده قضایی اقدامات لازم برای پرداخت بدهی مالبختگان صورت خواهد گرفت.

کدخبر: 941170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟