زندگی خواهران دزد حرفه ای لاکچری بود / با پول های دزدی خوشگذرانی می کردند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارش‌های چندین پرونده سرقت منازل و به دست آمدن تصاویر به دست آمده از صحنه‌های سرقت، یکی از سارقان حرفه‌ای که با همکاری همدستش به شیوه‌های مختلف از منازل مسکونی در سطح شهر تهران سرقت می‌کردند، شناسایی شد.
وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌ها و اقدامات پلیسی، متهم اصلی پرونده پس از ارتکاب سرقت اموال مسروقه را به فروش رسانده و وجوه دریافتی را به حساب دو خواهر خود واریز می‌کرده است؛ تحقیقات کارآگاهان حاکی از آن بود که متهم اصلی پرونده با واریز وجوه اموال مسروقه به حساب خواهران خود، تعدادی ملک به نام آنها خریده است.با شناسایی آخرین مخفیگاه سارق حرفه‌ای، متهم به همراه دو خواهرش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.
تلاش برای دستگیری باند دوم سرقت
سردار ولی‌پور افزود: متهم در پلیس آگاهی به ۲۵ فقره سرقت با همکاری همدستانش اعتراف کرد و در ادامه بررسی کارآگاهان نشان از این داشت که متهم دوم پرونده پس از دستگیری همدستش به سرقت از منازل با همکاری سایر سارقان پرداخته است؛ همین سرنخ کافی بود تا اعضای باند دوم سارقان منازل شهر تهران نیز شناسایی شوند. پس از هماهنگی‌های قضایی متهم متواری دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۶۰ فقره سرقت پس از دستگیری همدستش و خواهران وی با همکاری اعضای باند دوم اقرار کرد.
به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران، از ۸۵ محل‌ سرقت شده تاکنون ۴۰ فقره شناسایی شده و تلاش‌ها برای دستگیری سه متهم متواری اعضای باند دوم کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 941042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟