آخرین وضعیت ترافیک در جاده چالوس و هراز / مسافران بخوانند

به گزارش رکنا، سرهنگ یدالله جهان تاب در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های مواصلاتی به استان البرز گفت:: رانندگان، قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت کنند چرا که گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه این محور در همه ساعت شبانه روز در حال رصد کاربران جاده هستند.

وی وضعیت جوی اکنون این محور را صاف و آفتابی اعلام و خاطرنشان کرد : در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع تصادفات جرحی و حوادث طبیعی در این محورهای استان نداشته ایم.

فرمانده پلیس راه مازندران، به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در محورهای کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا سفر ایمن را برای خود و خانواده شان رقم بزنند.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه در ایام تعطیلات با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

 

 

کدخبر: 940440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟