بازداشت شرور گوش بر در شهریار / پلیس عکس دلخراش را منتشر کرد

به گزارش رکنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته 2 نفر که حالت طبیعی نداشتن با همدیگر درگیر شده و یکی از آنان با تیغ کارتر گوش مقابل را بریده و سینه و سر  فرد مورد نظر را شکافته و از محل حادثه متواری و مصدوم به بیمارستان جهت مداوا منتقل می شود.

این مرکز اعلام داشت: با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی و پیگیری های شبانه روزی و اطلاعاتی هدفمند و استفاده از اظهارات شاکی، محل اختفای ضارب مورد شناسایی قرار گرفت.

این مرکز با اشاره به عملیات ضربتی پلیس و دستگیری متهم در شهریار، افزود: متهم دستگیر شده 28 ساله و دارای چند فقره سابقه کیفری از قبیل نزاع و درگیری و چاقو کشی بوده، و در تحقیقات پلیس پیرامون علت ضرب و جرح در شهریار، اعتراف کرد هیچگونه خصومت قبلی با شاکی نداشته و در زمان درگیری به دلیل مصرف مشروبات الکلی از تعادل روحی خارج شده و شاکی را مضروب کرده و متواری می شود.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به سابقه متهم از قبیل نزاع خیابانی ، درگیری، شرارت و چاقو کشی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی، جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران می باشد.

 

کدخبر: 940313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟