حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه (HONLAP)

به گزارش رکنا، سردار ایرج کاکاوند در صدر هیئتی از جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت همکاری های منطقه ای و بین المللی، انعکاس فعالیت های مقابله ای کشور ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان و اخذ تصمیمات در حوزه مقابله هدفمند تر با مواد مخدر، در چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه که در کشور اندونزی برگزار می شود، شرکت کرد.

 در نخستین روز این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مقابله ای و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر، بر سهم جامعه بین الملل در ایفای نقش حمایتی و پشتیبانی از کشورهای خط مقدم به ویژه کشور ایران تاکید شد.

دستور کار چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه که با حضور 104 شرکت کننده از 27 کشور که مجری قانون هستند برگزار می گردد، توسعه همکاری های منطقه ای و زیر منطقه ای در غلبه بر مشکلات مواد مخدر و مقابله با آن در سطح جهانی است.

چهل و پنجمین نشست روسای سازمان های مبارزه با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی آژانس ملی مواد مخدر اندونزی و با محوریت سازمان ملل برگزار می گردد، حاکی از تلاش های جهانی برای مبارزه با تهدید مواد مخدر است.

گفتنی است در مورد نتایج اجرای توصیه های مطرح شده در چهل و چهارمین نشست که در سال گذشته در بانکوک برگزار شد نیز تشریک مساعی و تبادل نظر صورت می گیرد.

کدخبر: 940286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟