مرگ جانسوز زن آبادانی که خودسوزی کرده بود / او مقابل شهرداری خودش را آتش زد + فیلم و جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت تقریبی 10:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه 26 مهر ماه سال جاری زن جوانی بخاطر فروخته شدن مزار مادربزرگش در سالهای گذشته توسط سازمان آرامستان آبادان جلوی شهرداری مرکزی این شهرستان اقدام به خودسوزی کرد.

یک منبع آگاه در این خصوص گفت:سازمان آرامستان آبادان چند سال قبل مزار مادربزرگ زن جوان را بعد از 44 سال ازفوتش به شخص دیگری میفروشد.  که این خانم با این موضوع مشکل داشته و اقدام به شکایت می کند و به نهادهای مربوطه مراجعه کرده و اعتراض خود را اعلام میکند.

این زن وقتی آخرین بار برای رسیدگی به اعتراض خود به شورای شهر آبادان می رود از ورود او به اتاق رئیس شورا به دلیل جلسه جلوگیری میشود و همین باعث عصبانیت و پرخاشگری او می شود که گویا پس از پرخاشگری اعضای شورای شهر در دادسرا از این خانم اعلام شکایت مینمایند.

در نهایت این زن ساعت تقریبی 10:30دقیقه صبح روز چهارشنبه 26مهرماه با حضور در مقابل شهرداری مرکزی آبادان پس از ریختن بنزین روی خودش اقدام به خودسوزی می کند.

 این خانم به دلیل سوختگی 89 درصد به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز انتقال داده شد که پس از چند روز صبح امروز در این بیمارستان فوت کرد.

گفتنی است یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: موضوع فروش قبر مادر بزرگ این خانم توسط سازمان آرامستان آبادان موضوع قدیمی است  و متعلق به چند سال پیش است و کارهای برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

این منبع آگاه اظهار داشت:  به دنبال پیگیریهای این خانم پرونده قضایی برای برخی افراد تشکیل وبه مقام قضایی معرفی شده بودند. دایی این زن جوان گفت: بیشتر ناراحتی و خشم خواهرزاده اش  اعلام شکایت چند نفر از اعضایی شورای شهر از او بوده است.

بنا بر این گزارش، تاکنون از چندین نفر در این پرونده تحقیقات صورت گرفته است و موضوع همچنان در دست برسی است.

علی رنجکش

کدخبر: 939768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟