دام شگرد قدیمی برای طعمه هایشان / در غرب تهران لو رفت

به گزارش رکنا، سرهنگ سید نظام موسوی رئیس پلیس فتای استان تهران با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی و اعلام شکایت مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی خود با ترفند برنده شدن در یک قرعه کشی مبلغ 310 میلیون ریال، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود:  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی حسابی که پول واریز شده بود، متوجه شدند که 2 نفر با کارت مورد نظر از طلا فروشی در شهرستان ملارد مبلغ 430 میلیون ریال طلا خریداری کرده و با بررسی دوربین مغازه، کلاهبرداران که سابقه کیفری داشتند شناسایی و در عملیاتی منسجم متهمان در ملارد دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیس اعلام داشتند که تعداد 25 کارت عابر را افتتاح حساب کرده و با فردی در زندانی در استان البرز اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند.

سرهنگ موسوی در پایان با اشاره به اینکه با بررسی های کارشناسان پلیس فتا از 25 کارت عابر کشف شده بیش از 170 مورد جابجایی پول به حساب متهم شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی جهت کشف کلاهبرداری های بیشتر از این سارقان همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 939066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟