قاتلان شهروند ایرانشهری دستگیر شدند / عاملان قتل 8 ماه زندگی مخفیانه داشتند

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل مسلحانه شهروندی در شهر ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول با خودروی 405 خود در حال تردد در خیابان بوده که توسط افرادی با یک قبضه سلاح کلاش از ناحیه سر به قتل رسیده و قاتلان از صحنه جرم متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با جمع آوری سرنخ های موجود، متهمان مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: با توجه به متواری بودن قاتلان، تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه، روز قبل با اشراف اطلاعاتی سرنخ هایی از محل اختفاء متهمان بدست آورده، که در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتلان فراری شناسایی و در این خصوص تعداد 5 متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر که 2 نفر از متهمان طی بازجویی انجام شده به قتل انجام شده اعتراف نمودند.

سردار جلیلیان با اشاره به اعترافات متهمان به قتل با توجه به روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی، افزود: علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان نمودند.

کدخبر: 938342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟