بازداشت سارق جوانی که عاشق دوچرخه بود / در تهران لو رفت

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر هوشنگ امیری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت دوچرخه و تجهیزات آن در محدوده مجیدیه تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 190 مجیدیه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران کلانتری 190 مجیدیه با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در بیست و چهارم مهر ماه مکان دقیق مخفیگاه متهم پرونده را شناسایی کردند و در بررسی های ماموران نشان از این داشت مالخر سابقه دار بوده که به مالخری دوچرخه و قطعات آن در تهران مشغول بوده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و پس از دستگیری مالخر، در مخفیگاه وی 10 عدد دوچرخه سرقتی که لوازم آن به طور جداگانه و حرفه ای باز شده بود کشف شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: مالخر پس از انتقال به مقر انتظامی به 15 فقره مالخری اموال مسروقه در محدوده مجیدیه اعتراف کرد.

سرهنگ امیری در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد افزود : شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری 190 مجیدیه قرار گرفته است.

کدخبر: 938066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟