زن جنایتکار 2 مرد را به قتل رساند / در یک قدمی قتل سومین مرد دستگیر شد + عکس

به گزارش رکنا، در آگوست 2022 در یکی از خیابان‌های داگلاس جسدی در داخل خودرویی پیدا شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد که جسد متعلق به مردی به نام لامار ند است که چندین بار مورد اصابت گلوله قرارگرفته است. تحقیقات پلیس برای پیدا کردن قاتل یا قاتلین این مرد ادامه داشت تا اینکه 6‌ماه بعد جسد مرد دیگری به نام لارن که در‌ماه فوریه ناپدید شده بود پیدا شد.

جسد لارن در خودرو‌اش نزدیک یک مجتمع آپارتمانی کشف شد و بررسی‌ها نشان می‌داد که او مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفته است. ماموران در بررسی‌های تخصصی مطمئن شدند که قاتل هر دو نفر یک نفر بوده است. از این‌رو تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه 3 هفته بعد از پیدا شدن جسد لارن، به پلیس خبر رسید که مردی در خودرواش هدف حمله یک زن قرار گرفته اما از شلیک‌های او جان سالم به در برده است.

با اطلاعاتی که این مرد در اختیار پلیس قرار داد، معلوم شد که قاتل سریالی یک زن 41 ساله به نام اریکا میمز است که از سوی پلیس دستگیر شد.

اریکا در اعترافاتش به پلیس گفت: به انگیزه سرقت پول سوار خودروهای افراد پولدار می‌شدم و بعد از اینکه آنها را به جای خلوت می‌کشاندم با اسلحه آنها را می‌کشتم و پول‌هایشان را به سرقت می‌بردم. او همچنین اعتراف کرد که در جنایت‌هایش همدست داشته و به این ترتیب پلیس 2 نفر را به جرم همدستی با زن جنایتکار دستگیر کرد. متهمان بازداشت شده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کدخبر: 937972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟