بازداشت عامل توهین و بی آبرویی مرد جوان در خراسان شمالی

به گزارش رکنا، سرهنگ یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در رابطه با این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام شکایتی مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی روبیکا بر علیه او اقدام به انتشار مطالب کذب و توهین آمیز کرده، مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با بررسی های به عمل آمده و اظهارات شاکی پرونده، کارشناسان پلیس فتا موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: این فرد با هماهنگی به عمل آمده به پلیس فتا منتقل و بعد از انجام بازجویی به همراه پرونده متشکله به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه هرگونه انتشار مطالب توهین آمیز و افترا و نشر اکاذیب و هتک حیثیت برای کاربران فضای مجازی تخلف محسوب شده و با افراد متخلف نیز برابر قانون برخورد خواهد شد، از شهروندان و خصوصا کاربران شبکه های اجتماعی خواست تا احترام به یکدیگر را سرلوحه کار خود قرار داده و از اینگونه رفتار های ناپسند جدا پرهیز کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پل ارتباطی پلیس فتا به شماره 096380 به صورت شبانه روزی فعال بوده و شهروندان عزیز نیز می توانند در صورت نیاز، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.

کدخبر: 937732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟