معجزه در عمق چاه برای مرد 70 ساله / در رشت رخ داد

به گزارش رکنا، شهرام مومنی با اشاره به تماس صورت گرفته با سازمان آتش نشانی رشت درباره حادثه سقوط مردی حدودا ۷۰ ساله در چاهی واقع در امام زاده هاشم حوالی کاروانسرای شاه عباسی، اظهار کرد: ساعت ۲۳: ۲۵ یک شنبه بلافاصله بعد از تماس سریعا تیم تخصصی نجات شامل ۴ آتش نشان و افسر ارشد به همراه دو دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

  وی افزود: حوالی ساعت ۹ شب در پی گذر از راهی قدیمی و با نیت سپری شدن مسیری کوتاه‌تر برای رسیدن به مقصد و نهایتا با توجه به عدم آگاهی و شناخت از این گذرگاه، مردی حدودا ۷۰ ساله در یک چاه نیمه عمیق خانگی(متروکه) سقوط کرد.

رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: تیم نجات سریعا با توجه به گاز فاضلاب موجود در چاه علاوه بر انجام تمهیدات ایمنی و نیز برپایی تجهیزات و سه پایه‌های نجات نسبت به خارج کردن فرد سقوط کرده اقدام کردند.

مومنی عمق آب موجود در چاه را حدودا یک متر عنوان کرد و افزود: فرد سقوط کرده که دچار ضعف و کم توانی شده بود برای پیگیری موارد درمانی‌ برای اعزام به بیمارستان به عوامل اورژانس سپرده شد.

وی با تاکید براینکه شهروندان از مسیرهای ناشناخته با احتیاط عبور کنند، خاطر نشان کرد: در نزدیکی این حادثه افرادی بودند تا حادثه را اطلاع رسانی کنند اما گاها حوادثی رخ می‌دهد که عدم اطلاع سریع برای امدادرسـانی باعث رخداد حوادث تلخ‌تری می‌شود.

کدخبر: 937609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟